غرور و تکبر در ادارات جایگاهی ندارد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از شاخص های مهم در برخورد با مراجعین است، گشاده رویی، برخورد محترمانه و خدمت صادقانه با مراجعین را از اولویت های وزارت کار عنوان کرد.
وی بر برخورد مناسب با مراجعینی که ادارات کار را مأمن و پناهگاه خود میدانند تاکید کرد و از همکاران خواست خدمت به مردم سرلوحه تمام کارها قرار گیرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه تلاش شبانه روزی برای رفاه و آسایش مردم از مهمترین اولویت ها و وظایف وزارت کار است، از مدیران و روسای ادارات خواست با امیدآفرینی و ایجاد شور و شعف در جامعه، خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین و خدمات حوزه کاری خود را اطلاع رسانی کنند.
پیشکاری از تلاش های کارکنان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در زمینه تحقق منشور کاری وزارت متبوع قدردانی کرد و افزود: با تمام توان پیگیر وضعیت رفاهی همکاران و رفع برخی مشکلات فراروی آنان هستیم چرا که معتقدیم برای خدمت رسانی مطلوب به ارباب رجوع باید قبل از هرچیز به بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی و ارتقاء کارکنان توجه شود.