تعاون کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بر تکریم ارباب‌رجوع و اطلاع‌رسانی شفاف تأکید کرد

به گزارش  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، «اله‌نظر شه‌بخش» در این نشست با اشاره به جایگاه خدمات‌رسانی گفت: تکریم ارباب‌رجوع باید به‌عنوان یک اصل اساسی در همه بخش‌ها رعایت شود و این رویکرد در رفتار، گفتار و عملکرد کارکنان نمود داشته باشد.

وی افزود: پیگیری معوقات کارگران از اولویت‌های کاری این اداره کل است و تلاش خواهد شد مطالبات به‌حق آنان در کوتاه‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد؛ همچنین رصد واحدهای تولیدی و تعاونی‌ها برای رفع مشکلات باید در سراسر استان تداوم یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف خاطرنشان کرد: تبیین فعالیت‌ها برای جامعه هدف نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی دارد و باید به‌ آن توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *